Thursday, March 18, 2010

Award Utk Blog Hamba (dari seorg sahabat).



Salam sejahtera semua,


Tiba tiba mendapat award dari seorg sahabat blogger saya, Zali . What a pleasure i must say. Zilion an ucapan terima kasih kpd anda. Saya banyak belajar dari Zali juga, nanti saya dtg mengunjung ke blog anda dgn lebih kerap. Kebelakangan ini saya lebih fokus kpd Facebook.


Masih ada banyak perkara lagi utk belajar dan seronok masuk babak belajar dan berkongsi ini. Zali, kita belajar bersama - sama ya !


Semoga, kita sama - sama boleh membawa dunia blogging ini ke arah yg lebih tinggi , gol - gol yg boleh membantu mendorong kemanusiaan mencapai ke tahap yg lebih baik dan memuaskan.


Keep intouch, Zali !

***

By the way, jika ada sesiapa (blogger) yg ingin menghalang mana - mana pihak daripada ' COPY ' kandungan blog anda (apa2 shj yg anda postkan pd blog) , saya ada caranya, langkah langkah mudah shj, x perlu lebih drp 5 minit ).


ChoyHH

3 comments:

etuza said...

Good Night Choy.
Tahniah sudi menerima penghargaan saya. Sebenarnya taklah secantik mana award saya tu, cuma yang paling penting ialah itu tanda sebagai ingatan dan keikhlasan saya pada sesama blogger.Saya terima award dari Aras blogger di Sarawak, lalu ilham nak buat sendiri timbul di bensk hati. Saya tengok banyak juga imej aard di internet..tapi apa salahnya mencuba yang original dari jejeri kita. So Choy anda antara yang tergolong top 15 penerima award saya. Terima kasih atas kesudian menerima.
Your welcome too...

Choy HH said...

Terima kasih Zali : )

Zali, apa keistimewaan pd blog choy ini ? Ada apa yg lain dari yg lain ?

etuza said...

Hallo Choy.
Banyak istemewanya...antaranya info kesihatan, kekadang boleh belajar BI dan boleh santai dengar alunan muzik.

Semoga ada kawan blogger beri pendapat. Teruskan usaha.