Thursday, December 17, 2009

Happi Awal Muharam !




Selamat sejahtera bagi kesemua rakan - rakan saya,


Di sini , saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas sokongan pembaca- pembaca pd blog ini dan semoga ulasan/komen dari rakan - rakan diperbanyak kan agar blog ini dapat pergi jauh lagi ke tahap yg tertinggi utk manfaat semua. Keep it coming : )


Pada masa yg sama, kepada seluruh rakyat Malaysia, Selamat Menyambut Maal Hijrah yg ke 1431 , kami semua menyambut hari yg bermakna ini, sungguhpun bagi yg bukan Islam, ada cara dan makna lain utk meraikan sambutan ini krn kami adalah rakyat Malaysia dan berbangsa Malaysia ( Holiday !!! ) .


Jangan lupa utk membuat hajat tahun baru (saya pun akan berhajat sekali, dan sekali lagi pd malam 31 Disember - tamak ma, dan saya ingin memajukan diri saya) ...: ) dan berusaha utk mencapainya. Banyak bersabar tetapi jgn buat endah tak endah (DO NOT take things for granted) , ada masa, sesetengah perkara perlu mengalami perubahan.


Selamat bercuti dan berhati hati dlm perjalanan tdk kira di mana anda berada. Akhir kata, salam 1 Malaysia (rasa, fikir dan tenung perkataan2 ini, jgn hanya sedap di bibir mulut shj)


Hargai lah apa yg ada di dpn, di sisi dan di belakang mata dan sentiasa ingat utk bersyukur kpd Nya.


Mmm ... apakah azam tahun baru anda ? Jom fikirkan nya sekarang.


2 comments:

farah_AJ said...

azam saya nak jadi lebih rajin bertanya dengan pensyarah.....sy mahu diingati *maklumlah dah nak grad :P

Choy HH said...

Saya pasti azam anda akan kesampaian, no worries. Hampir semua lecturers kenal saya, sejak sem 1 - saya x macho,x bijak ... someone who has nothing but just myself : )