Wednesday, August 26, 2009

Selamat Berpuasa !

Salam sejahtera semua !


Jika HATI sejernih AIR, jgn biar ia keruh.


Jika HATI seputih AWAN, jgn biar ia mendung.


Jika HATI seindah BULAN, hiasi ia dgn IMAN.


' Salam ramadhan AlMubarak '



- sekadar suatu perkongsian drp sms yg saya terima dari seorg rakan yg amat istimewa n rapat dgn saya : Ust Fauzi di Tganu.

Pada masa yg sama, saya ingin mengucapkan (maaf lah , baru baru ni, jarang update blog ttp giat beraktiviti di Facebook),


Selamat berpuasa dan Selamat berbuka puasa kpd semua rakan2 Muslim saya dan x lupa juga kpd yg bukan Muslim yg turut berpuasa bersama. Ini lah , semangat 1 Malaysia - segala budaya dan tradisi merupakan utk 1 bangsa iaitu bangsa Malaysia dan milik utk kesemua rakyat Malaysia.


Bila lah nak berbuka puasa bersama? Saya ni berpuasa penuh - betul ni, saya x bergurau (dulu x main FB, maka xda org yg tahu saya berpuasa juga (tapi bukan puasa tanpa air, sbb kesihatan saya tdk mengizinkan , kena mengambil air dlm kuantiti yg besar setiap hari ) : )


Saya harap, Raya nanti saya boleh dtg melawat rakan2 semua di rumah masing masing.



Dari ChoyHH : Dgn mesej -

3 comments:

angel_nina85 said...

Slmt bpuasa to u too choy... puasa penuh tau. nnt br blh raya.. hehehe.. if i jd wat opn: hze, dtg la raya.. ;)

Choy HH said...

Sure , my friend. Raya kat mana tu? I mean kg halaman di mana?

angel_nina85 said...

my kampung halaman ku is in shah alam. i live with my family kat tadisma :D
but i raya kat my grandparent hze, nageri sembilan..